Questi

We hebben ervoor gekozen om digitale oudercommunicatie te gebruiken als een veilig communicatieplatform met jullie.  We gebruiken hiervoor Questi.

Goede communicatie vinden we noodzakelijk.  Communiceren over en met kinderen blijft de sleutel om ze goed te laten ontwikkelen; zowel voor leerkrachten, ouders, kinderen, e.a. … Questi vervangt zeker de rechtstreekse communicatie niet, maar zorgt er wel voor dat de papierlast verminderd zal worden.

Hoe gaan we met Questi aan de slag?

Je mailadres wordt aan jouw kind(eren) gekoppeld.

Wanneer dit gebeurd is, krijg je van QUESTI een mail.

Doe het mailtje open en klik op de knop ‘ACTIVEREN’. Volg de stappen en je kan beginnen. De activatie is twee weken geldig, doe dit dus zo snel mogelijk.

Er is ook een app beschikbaar die je best meteen kan downloaden waardoor het voor jou nog gebruiksvriendelijker in gebruik is. Die kan je gratis downloaden op je smartphone.