De eerste sneeuw

Op basisschool Dromenvanger is de eerste sneeuw gevallen! En wat hebben de vriendjes van de bosdierenklas zich geamuseerd. We maakten sneeuwballen, zochten naar ijs en probeerden zelfs een sneeuwengel te maken.

We hebben de afgelopen weken heel wat gedaan in onze klas. Zo was er ook de voorleesweek en kregen we bezoek van enkele ouders/grootouders die voor ons een verhaaltje kwamen voorlezen.

De kinderen van het zesde leerjaar kwamen ons ook een verhaaltje voorlezen.

Wat hebben de bosdiertjes ontzettend hard genoten. Dank u wel aan alle ouders/ grootouders die bij ons kwamen voorlezen!

Proficiat aan deze 5 toppers die de afgelopen weken hard hebben geoefend op het behalen van hun veterdiploma!

We eindigen deze leuke weken met het zetten van de kerstboom in onze klas. De kleuters mochten deze ZELF versieren. Kijk eens hoe mooi onze boom is geworden!

Nadien maakten we zelfs onze eigen kerstbomen van plasticine en met steeknagels.

WIJ WENSEN JULLIE EEN FIJN KERST

EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!