Jeugdboekenmaand

In de maand maart was er een speciale dag. Het was pyjamadag. Op deze dag mochten alle kleuters naar school komen in pyjama! Ook stond deze maand in teken van de jeugdboekenmaand. De kleuters in de bosdierenklas lezen zeer graag boekjes! Om ze nog extra te stimuleren en om ze nog meer te laten lezen hebben we onze boekenhoek helemaal omgebouwd. We hebben een echte leesboot gemaakt. Wat hebben de kinderen afgelopen weken veel gelezen.

Vriendjes in de kijker

Maysa verloor haar tand.

Proficiat!

Nuri werd 5 jaar.

Hiep hiep hoera!

Etienne maakte een puzzel van 1000 stukjes!

Op zoek naar paaseieren

We werken deze maand rond het thema pasen. De kleuters hebben heel wat leuke dingen gedaan in de klas. Zo hebben we een matrix gemaakt met paaseieren en hebben we geëxperimenteerd met maïs.
Kijken jullie even mee ?

De paasvakantie is bijna in zicht. Dit wil ook zeggen dat Pasen eraan komt. Daarom hebben de kinderen van de bosdierenklas hun eigen paasmandje gemaakt.

Om de week af te sluiten mochten we met z'n alle Paaseitjes gaan rapen bij onze buren van het woonzorgcentrum de Rozenboom. Zelfs de paashaas was aanwezig om ons mee te helpen zoeken. Nadien mochten we allemaal naar huis met ons zelfgemaakt Paasmandje met lekkere eitjes erin.

FIJNE PAASVAKANTIE!