Hatsjoe!!

We kwamen maandag ochtend aan in onze klas en merkte op dat Marie (handpop) allemaal rode vlekjes had... Marie was ziek! Wat nu gedaan? De kinderen kwamen er snel achter dat we een dokter nodig hadden. Maar helaas was er geen dokter in de buurt. We besloten om onze poppenkamer om te bouwen tot een echte dokterszaal.

De dokters onderzochten Marie en kwamen er al snel achter dat ze de waterpokken had. Met een zalfje en wat medicijnen kon dit snel opgelost geraken. Maar.... waar moeten we onze medicijnen halen? In de apotheek!

De dokters kregen al snel heel veel telefoontjes van andere mensen die ook ziek waren. Maar ze waren zo ziek dat ze zelf niet tot bij de dokter geraakte. De bosdieren bedachten al snel een oplossing: EEN AMBULANCE! we knutselden samen met de hele klas onze eigen ambulance.

Natuurlijk hebben we niet enkel gespeeld in onze klas. We hebben ook flink gewerkt rond het thema ziek zijn!

Tijdens het thema ziek zijn hebben de kinderen van de bosdierenklas ook een liedje geleerd. We hebben hier onze eigen videoclip op gemaakt! Kijken jullie mee?

HIEP HIEP HOERA!

Aan Naila, Zeyneb en Maysa!

en aan Gjergj, Kunsel en Nancy!