Halloween

Net voor de herfstvakantie griezelden we erop los en beleefden we een geweldige Halloweendag.

We deden ons best om er super griezelig uit te zien… kijk maar mee.

Expeditie geluk

Tijdens Expeditie Geluk sprongen de kinderen van het derde leerjaar in een virtuele ruimtewereld. Samen gingen we op zoek naar 4 voorwerpen in de ruimte. Dit deden we door toffe en verbindende klasopdrachten. Zo maakten we samen een reuze tetrisspel en een smoelenbeker. We leerden emoties uitbeelden en ontdekten dat fouten maken mag!

Zintuigentocht

We gingen op zintuigentocht in het Rivierenhof. Net als de dieren uit het bos verkenden de kinderen het park met al hun zintuigen. Ze volgden een geurspoor net zoals een vos, testten uit of ze even goed horen als een konijn, volgden een voelparcours met hun ogen dicht…

Voorleesweek

Tijdens de voorleesweek hebben we genoten van juffen, vriendjes en vriendinnetjes en natuurlijk van onze mama’s die kwamen voorlezen. Megagezellig! Dank je wel aan alle lezers.

De jarigen van november

In november hebben we heel veel gefeest. We vierden zeven jarigen, proficiat!