Carnaval

Net voor de krokusvakantie vierden we carnaval. De hele week kwamen we leuk verkleed naar school! We deden een gekke haren dag, we droegen grappige hoeden en brillen, we deden 1 kleur aan en op vrijdag kwamen we volledig verkleed naar school. We hebben ons de volledige week goed geamuseerd met toffe activiteiten!

Doe-boerderij

Sinds enkele weken geleden zijn we gestart met ons nieuwe thema ‘Op Safari’. Hierbij leren we over wilde dieren, hun huiden, de poten, de dierentuin enzovoort. Natuurlijk kunnen we deze dieren niet zomaar bezoeken, dus dan namen we de kans om naar de kinderboerderij te gaan. We mochten de geitjes en de kippen eten geven, we speelden met de konijnen en we maakten kennis met de koeien. Wat was dat weer een fijne dag!

Letterfeest

Ondertussen hebben onze kinderen van het eerste leerjaar alle letters geleerd, waardoor ze nu heel wat woorden kunnen lezen. Dit moeten we vieren en daarom deden we een letterfeest. De kinderen kregen hun letterdiploma en mochten een leuke zoektocht doen door de school. In de namiddag hielden we een echte party met allemaal lekkers!