Welkom in het 1e leerjaar

De eerste maand van het schooljaar is bijna voorbij. We leerden onze eerste letters en we kunnen ondertussen ook al enkele woordjes lezen. We oefenden op schrift met Krullenbol en kunnen al enkele cijfers schrijven.

Deze maand werkten we rond het thema ‘huizen’. We leerden over de verschillende soorten huizen, we bouwden onze eigen huisjes en we leerden wat meer over elkaars gezin.

In het eerste leerjaar werd er al hard gewerkt, maar er moet natuurlijk ook tijd zijn om te ontspannen. Daarom genieten ook onze bijtjes nog steeds van ‘open deurtje’ samen met de kleuterschool.

We zagen in september voor de eerste keer onze nieuwe klasgenoten, maar we leerden ook onszelf wat beter kennen. We maakten heel wat vriendjes en er werd tijd gemaakt om te glunderen.