Bosklassen 2023 - 2024

Dag 4 en 5

Dag 3

Voortaan gaan de leerlingen geen kou meer lijden want ze kunnen een eigen vuur en een waterbestendige slaapplek maken in het bos. Daarna hebben ze genoten van marshmallows aan een gezellig kampvuurtje.  Deze stoere klas heeft zich gewaagd aan een hoogteparcours. Van hoogtevrees is geen sprake meer. En nu genieten van een rustige filmavond.

Dag 1 en 2

De eerste twee dagen van de bosklassen zitten er bijna op.  Wij hebben al twee avontuurlijke dagen achter de rug.  De leerlingen speelden de geschiedenis van Durbuy na en we zijn zelfs geëindigd met de trouw van de graaf en de gravin. Er is niets dat de leerlingen niet kunnen…de weg vinden met kompassen, wandelen over hangbruggen en zelfs een deathride.  Niets houdt hen tegen!