DAG 3 en 4

Op de derde dag van onze zeeklassen stonden we op voor de zon op kwam om met de garnaalvisser op stap te gaan. In het donker naar het strand om de zon te zien opkomen. Als beloning mochten we de vers gevangen garnalen proeven.

's Middags zijn we ook nog krabben gaan vangen. Deze diertjes lieten we nadien wel terug vrij in de zee.

De laatste avond op zeeklassen staat ook steeds garant voor een knalfeest op de bonte avond. Dat was nu niet anders!

Als allerlaatste activiteit gingen we op dag vier nog rijden met go-karts op de dijk! Een leuke afsluiter van een fantastische zeeklassen.

DAG 2

Onze tweede dag op zeeklassen. Na een eerste nacht in Den Barkentijn stond vandaag de zandkastelenwedstrijd op het programma. We maakten om ter mooiste, grootste en stevigste zandkastelen. Het zandkasteel van Rian AZ en meester Nick bleek uiteindelijk het sterkste te zijn en bleef het langst overeind tegen de golven.

's Middags kregen we heerlijke frietjes met stoofvlees. Hmmm... alle buikjes rond gegeten.

Na de middag gingen we op stap met een strandgids, op zoek naar de mooiste schelpen.

Deze dag sloten we af met een filmavond en ondertussen liggen we allemaal rustig in ons bedje.

DAG 1

Onze eerste dag is voorbij gevlogen! Na een lange treinrit zijn we aangekomen in Nieuwpoort onder een stralend zonnetje.

Na onze lunch trokken we voor het eerst de duinen in! Omhoog, omlaag, lopen, springen... totdat iedereen moe was.

's Avonds een heerlijk bord spaghetti en nog een spannende quiz! Deze dag was al een dikke 10/10!